?

Log in

No account? Create an account
 
 
16 November 2009 @ 01:23 am
picspam #0001  
From now on, the community will also feature picspams! I made one the other day on my personal LJ (malfana) and I gotta admit that it was really fun to make it. So I decided to move the whole thing in here. Do not hesitate to ask for a specific theme. I'll do my best to please you!

#0001 - a first look at the Supernatural Convention in Chicago 2009!











- Do not alter the pics
- I do not own any of those pics! They belong to _sin_attract, @xxsh0tgun, @Kros_21, @broncook76, @GrooveGoddess, @J2SPNGIRL, vichan & @StormJPad (please tell me if you want me to use your LJ username)
- Comment are ♥ ♥ ♥


 
 
Current Location: home
Current Mood: calmcalm
 
 
 
Ebrupaceyringwald on November 16th, 2009 12:27 am (UTC)
You're awesome and sooooo fast! :D
Audrey: {SPN} Dean - sleepingmalfana on November 16th, 2009 12:31 am (UTC)
And you are fast to reply LOL

Thanks! I'm glad you liked :)
(no subject) - paceyringwald on November 16th, 2009 12:35 am (UTC) (Expand)
Danitwivamp92 on November 16th, 2009 12:36 am (UTC)
amazinggggg.
hell, I couldn't stop staring at the lj-cut pic b/c srsly, Jensen, how are you THAT gorgeous THAT early? it boggles the mind.
Audrey: {SPN} Dean - smirkmalfana on November 16th, 2009 09:09 am (UTC)
Jensen, how are you THAT gorgeous THAT early? it boggles the mind.
He can't be human. I don't have any other explanation

Thank you ;)
Jojo: The Boysjojothecr on November 16th, 2009 12:38 am (UTC)
This is gorgeous! ♥
Audrey: {SPN} Dean - because I'm so very prettymalfana on November 16th, 2009 09:10 am (UTC)
Thanks :)
devilyouwere on November 16th, 2009 12:38 am (UTC)
They are all so cute. I just want to put them into my pocket.
Audrey: {SPN} Dean - oopsmalfana on November 16th, 2009 09:10 am (UTC)
Lol. You're gonna need a bigger pocket (especially for Jared!)

Edited at 2009-11-16 09:11 am (UTC)
Jessica: Sam Sunglassestehjessica on November 16th, 2009 12:40 am (UTC)
Awesome! You're quick! :D
Audrey: {SPN} Jared - Puppy facemalfana on November 16th, 2009 09:11 am (UTC)
Thanks. I just couldn't go to bed before "playing" a little bit with all the pretties ;)
Patricia and Susanapat_susana on November 16th, 2009 12:46 am (UTC)
oH MY GOSH! You were so fast :D :D My sister and I are still working, and this SURE eyes a sight! Merciiiiiiiii!!
Audrey: {SPN} Dean - you're awesomemalfana on November 16th, 2009 09:18 am (UTC)
You're welcome!! It was really a pleasure to play with those pictures ;)
Inoue: jimmy - starvingsundaysonggirl on November 16th, 2009 12:59 am (UTC)
Awesome picspam!
Where can I find the Misha drinking that shake one from the first pic? That's adorable!
Audrey: {SPN} Misha - Angel at Asylummalfana on November 16th, 2009 09:21 am (UTC)
Thank you!

Photobucket
I don't remember if I found it on LJ or Twitter. Just make sure to credit vichan if you use it. And enjoy!
(no subject) - sundaysonggirl on November 16th, 2009 11:46 am (UTC) (Expand)
Amy: kermit: yay omgquarterwhore on November 16th, 2009 01:25 am (UTC)
Adorable pics!!!!!!!!!
Audrey: {SPN} Jared - Geek boymalfana on November 16th, 2009 09:23 am (UTC)
Thanks!! I had a really good time making that picspam :)
I breathe therefore I writesandymg on November 16th, 2009 01:39 am (UTC)
OMG. Gorgeous and such fun. Thanks for making this!
Audrey: {SPN} J² - are so adorkablemalfana on November 16th, 2009 09:23 am (UTC)
Thank you :D
enable l♥veenablelove on November 16th, 2009 02:19 am (UTC)
SO PRETTY.
Audrey: {SPN} Dean - pick me!malfana on November 16th, 2009 09:24 am (UTC)
Thanks

PS: Your icon is 'wow' ;)
Kellyeternallydzzled on November 16th, 2009 03:59 am (UTC)
In a way, I'm totally OK with Supernatural being low-key because it means we can have the prettiest boys in the world to ourselves :D

THEY AND THE PICSPAMS ARE GORGEOUSSSS.
Last one, bottom left. LMFAO.
Audrey: {SPN} Jensen - huh?malfana on November 16th, 2009 09:25 am (UTC)
Supernatural being low-key because it means we can have the prettiest boys in the world to ourselves :D
I love the way you think *wink*

Thank you!!
Jensen's faces are always priceless ;)
roadtripper666 on November 16th, 2009 07:27 am (UTC)
OMG \o/ AWESOME!!! I love Jensen's WTF face. Does anyone know what someone said when that happened?!?!
Audrey: {SPN} Dean - smirkmalfana on November 16th, 2009 09:27 am (UTC)
Thanks!!
I don't know yet and has been said for him to make that face! Can't wait though ;)
bloemche: Smile_Jensen_bloemchebloemche on November 16th, 2009 08:29 am (UTC)
Thanks :)
Jensen looked really good last weekend!!
Audrey: {SPN} Sam&Dean - Two for a Bikemalfana on November 16th, 2009 09:28 am (UTC)
You're welcome :)

He did look good. When I saw he was wearing a black sweater, that was the end of me LOL
anastdean: picboys wb all hugs animatedanastdean on November 16th, 2009 09:15 am (UTC)
This is one lovely collage.
The boys looked great in the con.:)))
Audrey: {SPN} J² - pretty facesmalfana on November 16th, 2009 09:28 am (UTC)
Thank you :)

They did look great :)
Meliwanturhorror on November 16th, 2009 09:17 am (UTC)
love it~!
Audrey: {SPN} Jensen - genuine smilemalfana on November 16th, 2009 09:28 am (UTC)
Thank you :)